20e PIV CONGRES
'Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...'
Samen in de spiegel kijken: anders kijken, anders denken, anders doen!

6. “Zet de klant op twee”: omgaan met verandering, veerkracht en (werk)geluk

Locatie/zaal
Tijden
-
-

Maar wie moet er dan op één? Juist dat ben jij. Je kan pas voor anderen zorgen als je eerst goed voor jezelf zorgt. Deze sessie is een antwoord op de alsmaar toenemende werk- en veranderdruk. Hoe houd je als professional je hoofd boven water en blijf je energie krijgen van je werkzaamheden? De vraag naar wendbaarheid, flexibiliteit, originaliteit en prioritering neemt alsmaar toe. Omgaan met verandering is zowel voor organisatie als mens momenteel een uitdaging. Wat kan de letselschadebranche hierover leren van een letselschadeslachtoffer? Niek van den Adel moest zijn leven vanaf zijn 28e compleet nieuw inrichten na het oplopen van een dwarslaesie en een syrinx. Niek neemt ons mee in de grote verandering die dit voor hem betekende. Hij houdt ons een spiegel voor en laat zien hoe je tegenslag om kunt zetten in positieve groei. Een persoonlijk verhaal met lessen uit zijn professionele en persoonlijke leven. Hoe maak je van verandering, tegenslag en werkdruk juist een groeimoment? Wat kun jezelf doen om het (werk)geluk weer te vinden? Laat je inspireren door het verhaal van Niek.